۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۴۸
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84651407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه خبر از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۴۸
کد خبر: 84651407
سه خبر از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- رییس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: دو سارق زن سابقه‌دار که اقدام به سه فقره دزدی طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کرده بودند از سوی ماموران نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مقصود رستگار روز دوشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت طلا و جواهرات در سطح شهر اسفراین، کارآگاهان با بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود، موفق شدند سارقان را که دو زن بودند شناسایی کنند و یکی از سارقان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.
رییس پلیس آگاهی استان بابیان اینکه با تلاش مستمر و انجام اقدامات فنی متهمه دوم نیز دستگیر شد گفت: در بررسی‌های انجام‌شده، متهمان به سه فقره سرقت طلا و جواهرات به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ رستگار گفت: متهمان درنهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۱۴ اراذل‌و اوباش در مانه و سملقان
 فرمانده انتظامی مانه و سملقان نیز گفت: در راستای اجرای طرح  برخورد با اراذل‌ و اوباش ۱۴ نفر  سابقه‌دار در سطح شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدی مهران فر افزود: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد زیادی سلاح سرد، سلاح شکاری و اقلام سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی  اسفراین افزود: همچنین دو نفر سارق حرفه‌ای و یک نفر مال‌خر کابل‌های چاه عمیق کشاورزی با ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ یگانه پور با اشاره به اینکه سارقان در بازجویی به‌عمل‌آمده به ۱۰ فقره سرقت کابل‌های چاه عمیق با همدستی یک نفر مال‌خر اعتراف کردند گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی کابل‌های چاه عمیق کشف کردند.

کشف بیش از ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در جاجرم

فرمانده انتظامی جاجرم نیز گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان هنگام رصد و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواریپژو ۴۰۵  مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند که پس از بررسی خودرو متوجه شدند خودرو حامل بیش از ۴۰۰ لیتر گازوئیل قاچاقاست.

سرهنگ رضا قندی افزود: در این رابطه دو نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند که این متهمان  محموله­ گازوئیل را به‌صورت قاچاق از شهر جاجرم بارگیری کرده و قصد انتقال به استان گلستان را داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha