ستاری فرد: مجموعه ورزشی شهید چمران، عیدی وزیر به دانش آموزان است

تهران- ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهمیت تاسیس آکادمی ورزش دانش آموزی گفت: مجموعه آموزشی و ورزشی شهید چمران در اختیار ورزش دانش آموزی قرار می‌گیرد و این عیدی وزیر در این روزهای مبارک است.

به گزارش ایرنا «صادق ستاری فرد» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران و کارکنان فدراسیون ضمن تبریک ایام و تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و اثربخش پرسنل فدراسیون اظهار کرد:«یوسف نوری» وزیر محترم آموزش و پرورش با پیشنهاد انجام تاسیس آکادمی ملی ورزش‌های دانش آموزی و پایگاه استعدادیابی موافقت کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش این را هم اعلام کرد: مجموعه آموزشی و ورزشی بزرگ شهید چمران تهران برای تاسیس آکادمی ملی ورزش‌های دانش آموزی در اختیار این فدراسیون قرار خواهد گرفت. مجموعه ورزشی شهید چمران در زمینی به مساحت ۷ هکتار و دارای استخر سرپوشیده سالن های ورزشی چند منظوره و زمین چمن فوتبال  واقع در منطقه حکیمیه تهران  از این پس به عنوان پایگاه مرکزی استعدادیابی و آکادمی ملی ورزش‌های دانش آموزی به جامعه بزرگ دانش آموزی ومعلمان خدمات‌رسانی خواهد کرد.

ستاری فرد در جمع مدیران و کارشناسان فدراسیون ورزش دانش آموزی ،با اشاره به اهمیت فدراسیون ورزش دانش آموزی در ایران گفت: فدراسیون ورزش دانش آموزی در نظام حکمرانی ورزش کشور جایگاه خود را به درستی معرفی کرده است.

معاون وزیر با تقدیر از اقدامات مجاهدانه مسوولان فدراسیون دانش آموزی در چهار سال گذشته گفت: فدراسیون دانش آموزی تنها فدراسیون حاکمیتی چند رشته‌ای است که در ابعاد مختلف همگانی، قهرمانی و تربیتی دانش آموزان و آینده سازان تلاش نموده و همواره نقش موثری را در این زمینه ایفا می‌نماید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha