۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۳۰
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84652041
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سمنان: کارنامه درخشان سردار مهدوی‌نژاد برای همیشه ماندگار است

سمنان- ایرنا- فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان در پیامی با تسلیت درگذشت سردار مهدوی نژاد نوشت: عمر پر برکت و کارنامه درخشان سردار مهدوی نژاد برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید دامغانی شامگاه سه شنبه در پیامی به مناسبت درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد، عروج آسمانی فرمانده دلاور تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان در عملیات مرصاد و پیشکسوت عرصه جهاد و مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح می کند: عروج آسمانی و مظلومانه سردار سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد از فرماندهان و  پیشکسوتان جهاد و شهادت را به خانواده معظم ایشان، مردم شهید پرور استان سمنان و آحاد پاسداران سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تسلیت عرض می‌کنم.
در ادامه این پیام آمده است: عمر پربرکت و کارنامه درخشان آن سردار بزرگ و دلاور در خدمت به اسلام و میهن اسلامی و دفاع سلحشورانه از ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی طی چهار دهه اخیر که او را بارها مفتخر به مدال جانبازی کرده بود، برای همیشه ماندگار و راهگشای نسل‌های امروز و فردای جامعه اسلامی خواهد بود.
سردار دامغانی می افزاید: از درگاه خدای کریم و نعیم برای این مجاهد وارسته و سردار  والامقام، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم سوگواران گرامی صبر جمیل و اجر جزیل و پاداش صابرین طلب می‌کنم.
سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده اسبق سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان قم پس از تحمل سالها رنج ناشی از عوارض جانبازی شیمیایی دوران دفاع مقدس، ساعتی قبل به یاران شهیدش پیوست و آسمانی شد.
سردار مهدوی نژاد پس از دفاع مقدس نیز در رده های مختلف مدیریت و فرماندهی سپاه پاسداران از جمله فرماندهی تیپ ۱۲قائم (عج) استان سمنان،فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، فرماندهی سپاه استان قم و همچنین جانشین بازرسی ستاد کل سپاه پاسداران ایفای مسئولیت کرد.

آیین تشییع پیکر سردار مهدوی نژاد فردا چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۵ و ۳۰  از حسینیه شهدای سرخه آغاز و جهت وداع با یاران شهیدش به سمت گلزار شهدای این شهر رهسپار خواهد شد.

قرار است پیکر مطهر آن سردار آسمانی جهت تشییع و خاکسپاری روز پنجشنبه راهی شهر مقدس قم شده و در گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) این شهر خاکسپاری شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha