۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱:۴۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84652081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دعوت حماس و جهاد اسلامی برای مقابله مردمی با جنایات صهیونیست‌ها

تهران – ایرنا – جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین سه‌شنبه شب در بیانیه‌های جداگانه خواستار مقابله مردمی با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، جنبش‌های «حماس» و «جهاد اسلامی» سه‌شنبه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در غرب رام‌الله به دست صهیونیست‌ها خواستار تشدید مقاومت و مقابله با جنایت رژیم اشغالگر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، «نهاد امین البرغوثی» از اهالی روستای النبی صالح واقع در غرب رام‌الله در یورش نظامیان صهیونیست به این روستا به ضرب گلوله به شهادت رسید.

در بیانیه حماس آمده است: خون برغوثی، خون شهدا، مجروحان ما و فداکاری‌های اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر موجب نابودی دشمن خواهد شد.

این جنبش در ادامه خواستار ادامه راه شهدا و تشدید مقاومت در همه اشکال آن و مقابله با رژیم جنایتکار صهیونیستی شده است.

جهاد اسلامی فلسطین نیز در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسؤول کشتار فلسطینیان از جمله نهاد امین البرغوثی دانست.

این بیانیه همچنین از مردم فلسطین خواسته در پاسخ به جنایت فجیع (شهادت برغوثی) برای تشدید مقاومت مردمی، تشدید درگیری‌ها و مقابله با نیروهای اشغالگر در تمامی فلسطین اقدام کنند.

یکشنبه شب نیز در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۰ تن دیگر زخمی شده بودند.

درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته به دنبال ترور سه فلسطینی در نابلس به دست نظامیان صهیونیست بالا گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha