۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
کد خبر: 84652282
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای شهرستان داراب آغاز شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۲۱
کد خبر: 84652282
بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای شهرستان داراب آغاز شد

شیراز - ایرنا- مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب از آغاز عملیات اجرایی نقشه برداری و بازنگری طرح هادی در ۱۴ روستای این شهرستان با بهره گیری از عکسبرداری و نقشه برداری پهپادی خبر داد و اظهار داشت: اجرای این طرح زمینه ساز توسعه دوچندان و محرومیت زدایی و شتاب بخشی به بهسازی روستاها است.

محمدرضا حسن زاده روز چهارشنبه با اشاره به مزایای بازنگری طرح های هادی ادامه داد : دراین طرح  عملیات نقشه برداری و بازنگری طرح هادی روستاهای  شمس آباد، هادی آباد،اسماعیل آباد،علی آباد بالا،کریم آباد، جونان، مادوان، حسین آباد بالش بهادران، هیربدان، اکبرآباد و محمد آباد هشیوار به صورت هوایی کلید خورد.
حسن زاده با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان یکی از نهادهای برخاسته از نظام جمهوری اسلامی، در طول فعالیت   خود اقدامات موثر و ارزشمندی را در روستاها و برای ساکنین محروم آنها انجام داده است گفت:  در حال حاضر شاهد به ثمر رسیدن این فعالیتها و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی در محرومیت زدایی از روستاها هستیم.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب  اضافه کرد : فعالیت‌های عمران روستایی یکی از مهمترین و اصلی ترین اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌در امر عمران و آبادی روستاهای این شهرستان بشمار می رود که با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستاها و تأمین عادلانه امکانات و هدایت فیزیکی جهت ارتقای شرایط زیست محیطی و بهبود چشم انداز آتی نقاط روستایی در سراسر شهرستان به انجام می‌رسند. این فعالیت ها با اهداف سند چشم انداز توسعه که به عنوان سند توسعه ملی محسوب می‌شود نیز هم راستا هستند.
حسن زاده با اشاره به اجرای طرح های بازنگری بهسازی و طرح هادی روستایی در سال جاری در شهرستان داراب افزود: امسال با صرف ۸ میلیارد ریال طرح هادی نصیرآباد، قلعه نو، بانوج، عطابخش ،جمسی ، پاسخن ، مروارید و سنگ چارک در این شهرستان بازنگری شده است.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب در ادامه از اجرای۲۵ هزار مترمربع آسفالت معابر در روستاهای کوهجرد،بانوج ،دولت آباد،مرز،،مادوان ،شهرک ولیعصر،و شاه ابوذکریای این شهرستان  ازمحل اعتبارات ملی در سال جاری  با اعتباری بالغ بر۵ میلیار تومان خبر داد و بیان داشت : تهیه طرح هادی درروستاهای حسین آباد جدید،دشت  سلطان آباد و گزو گوبان با اعتباری بالغ بر۱۸۰میلیون تومان از دیگر عملکردهای بنیاد مسکن در شهرستان داراب در سال جاری است .

بازنگری طرح هادی ۱۴ روستای شهرستان داراب آغاز شد

حسن زاده اظهار داشت: تهیه طرح گردشگری روستای لایزنگان با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان و آماده سازی معابرشهرک کوه سفید به مساحت ۵۰هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان  نیز در سال جاری انجام شده است.

شهرستان داراب در فاصله ۲۲۰ کیلومتری شرق شیراز در استان فارس قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha