۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 84652522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ارسال یک هزار و ۲۰۰ اثر به اکسپوی هنری ایلام

۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۴
کد خبر: 84652522
ارسال یک هزار و ۲۰۰ اثر به اکسپوی هنری ایلام

ایلام _ ایرنا_ مدیر نخستین اکسپوی هنری ایلام با اشاره به استقبال گسترده از این رویداد هنری گفت: حدود یک هزار و ۲۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور ارسال شده است.

مهدی صندوق آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به همین منظور مهلت ارسال اثر به این برنامه به مدت ۱۰ روز تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان سراسر کشور از اکسپوی هنری ایلام و پایان یافتن مهلت ارسال اثر، با پیشنهاد ستاد اجرایی با تمدید ارسال اثر به مدت ۱۰ روز و تا پایان روز پنجشنبه پنجم اسفند، موافقت شد.

به گفته وی، این آثار از هنرمندان ۳۱ استان کشور به دبیرخانه اکسپو ارسال شده است که از این تعداد ۴۵۵ اثر متعلق به هنرمندان خارج از استان است.

صندوق آبادی با بیان اینکه این رویداد هنری پس از وقفه‌ای ۲ ساله برگزار می‌شود، افزود: این برنامه شامل برپایی نمایشگاهِ بزرگ فروش آثار هنری تمامی رشته‌های تجسمی بوده که قرار است اسفندماه آینده برگزار شود.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت، تعیین و تشکیل هیات جهت انتخاب اولیه آثار و در ادامه قیمت‌گذاری نهایی آثار پذیرفته شده انجام شده ادامه داد: این برنامه قرار بود اسفندماه سال ۱۳۹۸ برگزار شود که با وجود برنامه‌ریزی های انجام شده و انتشار فراخوان برگزاری به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نشد.

صندوق آبادی هدف از این اقدام را پاسداشت آثار هنرمندان و آشنایی بیش از پیش مردم با هنر تجسمی و آثار خلق شده عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha