فرهنگسرای کومش سمنان اسفند ۱۴۰۰ میزبان چهار برنامه هنری است

سمنان- ایرنا- مدیر مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان گفت: چهار برنامه هنری، شامل سه نمایشگاه تجسمی و یک اجرای تئاتر، اسفند ۱۴۰۰ در این مجتمع برگزار می‌شود.

وحید صبور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: یکم تا دهم اسفند، نمایشگاه زیورآلات هنرجویان «الهه کمندی» در گالری سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این گالری از ۱۲ تا ۲۰ اسفند میزبان نمایشگاه نقاشی «پیمانه روشن‌زاده» است.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان گفت: تئاتر گویش سمنانی «ارمونی» (آرزوها) کاری از گروه هنری «باران» به کارگردانی «عباس محسنی» نیز از ۹ تا ۲۳ اسفند در سالن تئاتر شهر سمنان به روی صحنه می‌رود.

صبور بیان کرد: این تئاتر کمدی درام، در سال ۱۳۹۸ آماده اجرا بود اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی سالن‌های تئاتر به روی صحنه نرفت و اکنون بعد از ۲ سال دوباره روند بازبینی و دریافت مجوز را طی کرد و آماه اجرا است.

۲۵ تا ۱۵ اسفند نیز نمایشگاه نقاشی «مریم اوحدی» در گالری کومش برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، کمندی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع دستی از دانشگاه الزهرا، مدرس رشته طلاسازی در فنی حرفه‌ای و دانشکده هنر سمنان است. وی از سال ۱۳۹۰ تا کنون در این رشته فعالیت دارد و این سومین نمایشگاه گروهی وی است.

روشن‌زاده، پزشک، نویسنده و مجسمه‌ساز و نقاش متولد کرمانشاه است اما آشنایی و ازدواج با خانواده آزاده، سرنوشت او را با شهر سمنان پیوند داد. دریافت تندیس کتاب برتر استان برای رمان «نسترن‌ها بر شانه‌ی دیوار»، در سال ۱۳۸۰، دریافت لوح تقدیر برای کتاب «جان شیدای زن» در سال ۱۳۸۵ و دریافت رتبه اول استانی برای کتاب «نگاه آفتاب» در سال ۱۳۸۶ از جمله افتخارات این هنرمند است. نگارش کتاب‌های متعدد و سابقه حضور در نمایشگاه‌های گروهی مختلف در سمنان و تهران را نیز دارا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha