۲۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84652893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: مردمداری بهترین راه مبارزه با استکبار است

شاهرود- ایرنا- استاندار سمنان گفت: دیدار چهره به چهره مسوولان با مردم در راستای ارائه خدمت جهادی و مردمداری است چرا که این رویه بهترین راه مبارزه با آمریکا و استکبار به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم شاهرود که با حضور نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شاهرود برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین کاروان خدمت دولت مردمی در استان سمنان در شاهرود حضور یافت تا پاسخگویی به مردم این شهرستان به بهترین شکل انجام شود.

وی با اشاره به حضور ۳۸ مدیرکل دستگاه های اجرایی استان در این دیدار مردمی، افزود: مدیران در قالب این کاروان به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و پس از شنیدن صحبت ها و درخواست های آنان دستورهای لازم را به منظور رسیدگی بیشتر صادر کردند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دقت می شود تا مدیران کل در ملاقات مردمی به صورت جهادی و انقلابی به گره گشایی از مشکلات مراجعه کنندگان بپردازند، تأکید کرد: پاسخگویی به مردم و رسیدگی به خواسته ها و دغدغه های آنان بر اساس توصیه امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه، یکی از وظایف ذاتی مدیران است.

هاشمی یادآور شد: در این دیدار برای حفظ سلامت مردم تلاش شد شیوه نامه های بهداشتی نیز رعایت شود.

در این دیدار مردمی مراجعه کنندگان مشکلات خود را با مدیران کل دستگاه های گوناگون مطرح کردند و دستورهایی نیز برای بررسی بیشتر از سوی مدیران صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha