عملیات گازرسانی به بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس آغاز شد
عملیات گاز رسانی در شهرستان فراشبند فارس

شیراز-ایرنا- فرماندار شهرستان فراشبند اعلام کرد: عملیات گاز رسانی به بخش دهرم و روستاهای مسیر این خط لوله که  از سال ۱۳۹۷ شروع شده بود در قالب سه فاز انجام می شود.

صادق فروغی چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: فاز اول این طرح که  چهار صد و  80 میلیارد ریال اعتبارداشت به علت مشکلات و افزایش قیمت ها، با افزون بر 180 میلیارد ریال کار عملیاتی خاتمه یافت.

وی گفت: در پیمان کنونی که هم اینک فعال است،گازرسانی جهت روستاهای بیرامی،برآفتاب،خرمایک، شهید آقایی، سعادت آباد، منصورآباد و عباس آباد،انجام خواهد شد و مبلغ این پیمان نیز 370  میلیارد ریال است.

فرماندار فراشبند تاکید کرد: همچنین پیمان آینده نیز تنظیم شده و گاز رسانی به روستاهای دالان،امام زاده شهید،مجتمع رفاهی امام زاده شهید، احمدآباد، دژگاه و شهر دهرم در سال ۱۴۰۱ شروع خواهد شد و مبلغ این پیمان هم هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

فروغی ضمن تشکر از شرکت گاز استان فارس و  رئیس اداره گاز شهرستان فراشبند افزود: می کوشیم پیمانی با 10 هزار متر شبکه و 200 فقره نصب علمک گاز در سطح شهر فراشبند با هزینه ای بر 2 میلیارد و 840 میلیون ریال از اسفند ماه سال جاری این مهم را به سرانجام برسانیم.

وی  تاکید کرد: این نوید را به مردم خوب بخش دهرم می دهیم  که به زودی و حتی کمتر از موعد مقرر،کار گازرسانی به منازل آنها انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha