۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۴۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84653360
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان و جمعی از مدیران روز جمعه به صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند 

همدان- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان از برپایی میز خدمت همزمان با آیین نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) این شهر خبر داد و گفت: این برنامه با حضور استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی برای ارتباط مستقیم با مردم برگزار می شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان«مصطفی مرادی» افزود: عموم شهروندان و شرکت کنندگان در نماز جمعه این هفته همدان می توانند از طریق به صورت مستقیم با استاندار همدان و دیگر مدیران استانی دیدار و گفت وگو کرده و مطالبات و خواسته های خود را به صورت رودر رو با آنها مطرح کنند.

وی اظهار داشت: برهمین اساس علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در قالب میز خدمت و ارتباطات مردمی، روز جمعه(۲۹ بهمن ) از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در محل اقامه نماز جمعه شهر همدان حاضر شده و از نزدیک به مسائل و مشکلات اقشار مختلف مردم رسیدگی خواهند کرد.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان ادامه داد: امکان ثبت و پیگیری درخواست ها در محل حسینیه امام خمینی (ره) از طریق سیستم الکترونیک ارتباط مردم و دولت(سامد) نیز پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات دولت مردمی سیزدهم حضور بی واسطه مسئولان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در بین اقشار مختلف مردم است خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات و رویکرد استاندار همدان رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، تولیدکنندگان و اقشار مختلف جزو مبنای اصلی ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی خواهد بود.                  

استاندار همدان و جمعی از مدیران روز جمعه به صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند 

مرادی تصریح کرد: با توجه به دستورات استاندار همدان در صدد هستیم با تداوم دیدار چهره به چهره مدیران و مردم و انجام بازرسی های مستمر، موانع رشد استان رفع و طرح پشتیبانی تولید و توسعه و حل مشکلات مردم فهیم و شهید پرور همدان فراهم شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha