۳۰۷ عنوان کتاب پژوهشی در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تالیف شده است

سنندج- ایرنا- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه پژوهش، ۳۰۷ عنوان کتاب در این دانشگاه منتشر شده است، گفت: ۳۶ عنوان آن در مرکز کردستان شناسی تالیف و مرتبط با مسائل خاص استان است.

قباد میمنت آبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه کارهای پژوهشی با دستگاه های اجرایی نیز تعامل دارد و دانشنامه شهر سنندج نیز توسط دانشگاه آزاد و با همکاری شهرداری و شورای این شهر منتشر شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۱۱۴ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و در مجموع ۱۳۵ هزار جلد کتاب در همه واحدهای این دانشگاه در استان وجود دارد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان از فعالیت و چاپ هفت نشریه معتبر در این دانشگاه خبر داد و افزود: در دانشگاه آزاد واحد سنندج به تازگی چند مرکز خاص تحقیقاتی راه اندازی شده است که در حوزه های تخصصی از جمله کشاورزی، دامپروری و گیاهان دارویی به دستگاه ها و مردم خدمات می دهند.

میمنت آبادی یادآور شد: اخیرا مجوز مرکز مطالعات خانواده را دریافت کردیم که هشت گروه پژوهشی در حوزه های مختلف اقتصاد، حقوق و مسائل اجتماعی در این مرکز مشغول به ارائه خدمات هستند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در ۲۴ رشته دوره کاردانی، ۸۶ رشته کارشناسی، ۸۲ رشته کارشناسی ارشد و ۳۲ رشته دکترای این دانشگاه، دانشجو پذیرش می شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان ادامه داد: هم اکنون ۲۲۰ دانشجوی خارجی به ویزه از اقلیم کردستان عراق نیز در واحدهای مختلف این دانشگاه در سطح استان مشغول به تحصیل هستند و امیدواریم در آینده از کشورهای دیگر نیز دانشجو داشته باشیم.

در حال حاضر ۱۲ هزار و ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان مشغول به تحصیل هستند که حدود ۲ هزار و ۹۹۰ نفر آنان مربوط به مقاطع تحصیلات تکمیلی و دکترا است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز هفت هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha