۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۸
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84653453
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مشکلات گناباد تنها با رویکرد جهادی و انقلابی قابل رفع است

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد گفت: رفع مشکلات این شهرستان در بخش‌های مختلف تنها با حضور مسوولان در صحنه و دداشتن رویکرد جهادی و انقلابی رفع می‌شود.

رضا نصیری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید و بررسی میدانی مسائل و مشکلات روستاهای بخش مرکزی گناباد با حضور برخی مسوولان دستگاههای اجرایی شهرستان، افزود: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و انقلابی، خدمت صادقانه به مردم را معنای دوباره ای بخشید و باید این رویکرد در صحنه عمل نیز برای رفع نارسایی ها و مشکلات جامعه به میدان بیاید تا مردم طعم واقعی خدمت را بچشند.

وی در ادامه این برنامه که در راستای دومین جلسه قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد انجام شد، ادامه داد: تنها لازمه خدمت به مردم در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی، رویکرد جهادی و انقلابی مسوولان است و باید با روحیه خستگی ناپذیر برای خدمت به آنان تلاش کرد.

فرماندار گناباد گفت: برای نیل به این هدف، قرارگاه پیشرفت و توسعه گناباد از ۲ ماه قبل تشکیل و در نخستین برنامه این قرارگاه مسائل و مشکلات بخش کاخک از نزدیک بررسی شد و در دومین برنامه نیز روستاهای بخش مرکزی مورد توجه قرار گرفت و راهکارهای مقتضی برای برون رفع از این مشکلات مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در پایان این بازدیدها، مسائل و مشکلات بررسی شده در جلسه جمع بندی با حضور مسوولان مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام از مسوولان متعهد شدند که مصوبات سفر را با بهره گیری از توان و ظرفیت های شهرستانی و استانی پیگیری کنند.

نصیری با اشاره به اینکه مصوبات سفر مسوولان مربوطه به مناطق روستایی بخش مرکزی گناباد به صورت مستمر تا به دست آمدن نتیجه و رفع مشکلات پیگیری می شود، از مسوولان دستگاههای اجرایی این شهرستان خواست که این مسائل را به صورت ریشه ای در حوزه های شهرستانی برطرف و در غیر این صورت برای پیگیری به سطوح استانی و یا کشوری ارجاع بدهند.

وی گفت: ظرفیتهای بالفعل و بالقوه گناباد به مراتب از مشکلات این شهرستان بیشتر است و باید با به فعلیت رسیدن پتانسیل های بالقوه برای توسعه و رونق اقتصادی این شهرستان، گامهای اساسی برداشت.

وی اظهار داشت: با توجه به توانایی گناباد در تولید گوشت سفید و قرمز، راه اندازی کشتارگاه صنعتی در سالهای گذشته همواره به عنوان یک نیاز احساس می شد و در ۵۰ روز گذشته با پیگیریهای مستمر یک سرمایه گذار اعلام آمادگی کرده است و قرار شده که ظرف یک سال آینده نسبت به مکان یابی و راه اندازی این واحد اقدام کند.

شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد با دو بخش مرکزی و کاخک و چهار شهر گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha