۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84654108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعطای میزبانی هندبال آسیا و اخبار کوتاه ورزشی کیش

کیش - ایرنا - اعطای مجوز میزبانی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا به کیش و اعلام نتایج لیگ کاراته بانوان از جمله اخبار این جزیره در ۲۹ بهمن است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، کنفدراسیون هندبال آسیا اعلام کرد هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا مردان از ۲ تا ۱۱ فروردین سال آینده به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

رقابت های لیگ کاراته بانوان که در ۲ بخش کاتای ساحلی و کومیته به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار شد با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

تیمهای برتر با احتساب مجموع امتیاز انتخاب شامل  سایروس به عنوان قهرمان، آذرخش ترنادو به عنوان نائب قهرمان شناخته شدند و تیم های موج مثبت، شائولین و رعد نیز در جایگاه های سوم تا پنجم ایستادند.

این رقابت ها باسر داوری هاجر راستگو و داوری افسون آقازاده، زیبا محمدی، مرضیه خداپناه، لیلا لعل کمالیان، معصومه معین آزاد، فائزه عبداللهی، آرزوفیروزه، سمانه رستمی، عاطفه رستمی، شبنم سهرابی، الهه کنطورچیان و ریحانه نصرتی فرد برگزار شد.

کیش ۴۳۹ هزار متر مربع فضای ورزشی دارد که سرانه ورزشی آن ۱۱ متر برای هر نفر بوده که ۱۱ برابر کل کشور و ۴ برابر میزان جهانی است‌.

هم اکنون ۴۰ هیات ورزشی در جزیره کیش فعال بوده که مرکز ورزش و تفریحات سالم این جزیره امسال برنامه‌های آموزشی، ارتقاء، اعزام، اردو و مسابقه مختلف را تدارک دیده است؛ در جزیره کیش حدود هفت هزار ورزشکار سازمان یافته و بیمه شده و ۶۷ مربی فعالیت دارند.

این جزیره از دیرباز تاکنون به دلیل موقعیت استراتژیک، زیبایی های بی نظیر و توسعه همه‌جانبه اقتصادی و گردشگری مقصد گردشگران و فعالان حوزه تجارت و اقتصاد بوده و همواره یکی از مطرح ترین مناطق آزاد کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha