۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84654191
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۴ درصد جامعه هدف سردشت سه دُز واکسن کرونا را دریافت کردند

مهاباد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان سردشت گفت: تاکنون بیش از بیش از ۱۹ هزار نفر دُز سوم واکسن کرونای خود را دریافت کرده اند که ۲۴ درصد افراد واجد شرایط این شهرستان را شامل می‌شود.

داوود آتشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از ابتدای طرح واکسیناسیون سراسری تاکنون ۱۵۴ هزار دُز واکسن در سردشت تزریق شده است که از این تعداد تاکنون بیش از ۸۴ هزار نفر از واجدان شرایط دز اول و ۷۰ هزار نفر نیز دز دوم و مابقی هم دز سوم خود را پس از تکمیل فرآیند دز اول و دوم تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه استقبال از تزریق واکسیناسیون باید مورد استقبال شهروندان قرار گیرد، ادامه داد: از شهروندان درخواست می کنیم با مراجعه به مراکز بهداشت و تجمیعی واکسیناسیون در سریع ترین زمان ممکن، نسبت به واکسینه شدن خود و اعضای خانواده اقدام کنند، چون طبق بررسی های علمی تزریق دز سوم در مقابله با سویه های جدید از جمله اومیکرون بسیار موثر است.

آتشی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۶۵ نفر از شهروندان بر اثر بیماری کووید-۱۹ در این شهرستان جان خود را از دست داده‌اند، گفت: هم‌اکنون آمار بستری شدگان بخش کرونای بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان بالای ۱۰ نفر است و امیدواریم در روزهای آینده این آمار کمتر شود.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، استقبال حداکثری از واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

شهرستان مرزی سردشت با بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت هم اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha