"اتاق پنجره واحد" آذربایجان غربی ویژه سرمایه‌گذاری در میاندوآب راه‌اندازی می‌شود

مهاباد - ایرنا- سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: نخستین" اتاق پنجره واحد" آذربایجان غربی برای حمایت از سرمایه گذاران و افزایش اشتغالزایی در این شهرستان تاسیس می‌شود.

علی پیام روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای حمایت از متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای جدید، سرمایه گذاران و تولید کنندگان برای اولین بار در سطح استان "اتاق پنجره واحد" بصورت متمرکز با حضور کارشناسان اداره‌ها و بانک‌های عامل در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری با هدف حذف بروکراسی اداری تاسیس می شود.

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان، کار آفرینان و ایجاد اشتغال با درآمد پایدار یکی از اولویت‌های کاری دولت سیزدهم است و مقام عالی استان نیز توجه ویژه ای بر این مسئله دارد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میاندوآب، با اشاره به اینکه روند طولانی بروکراسی اداری و اعطای تسهیلات بانکی موجب دلسردی سرمایه گذاران و علاقه مندان به ایجاد مشاغل جدید و تولید شده است، افزود: برای تسهیل این روند، ایجاد مشاغل جدید و جذب سرمایه گذار نیازمند همکاری و بسیج تمامی دستگاه های اجرایی همانند دوران دفاع مقدس و مدیریت بدون پول هستیم.

پیام، صداقت و امانتداری را رکن اصلی مدیریت عنوان کرد و افزود: آمارهای خوبی از سوی مدیران ارایه می‌شود که حاکی از بالاتر بودن شهرستان میاندوآب از شاخص های استانی است ولی با بررسی میدانی متوجه تفاوت فاحش آمار با واقعیت می‌شویم و این خود باعث بدبینی مردم شده و اصل صداقت در مدیریت را زیر سوال می برد.   

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید در ارایه خدمات به مردم پیشرو باشند، اضافه کرد: علت عقب ماندگی در اکثر حوزه‌ها عدم استفاده از مدیران فعال است و کشور نیازی به مدیران پشت میز نشین ندارد.

سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با بیان اینکه عهده دار هر مسوولیتی در کشور باشیم باید همچون سرداران شهید باکری و قاسم سلیمانی جهادی و پیشرو در میدان عمل باشیم، گفت: حرکت جهادی در حوزه اشتغال شهرستان با تاسیس " اتاق پنجره واحد" شروع می‌شود و در مرحله اول متقاضیان مشاغل خانگی و فعالیت‌های خدماتی، حوزه فرهنگ و هنر، سلامت، ورزش و جوانان می‌توانند با مراجعه به اتاق پنجره واحد واقع در محل اداره جهاد کشاورزی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۱۰ درصد از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ دریافت کنند.

پیام افزود: نمایندگان بانک‌ها و دستگاه‌های متولی در این اتاق حضور خواهند داشت و درصورت بروز مشکل می توانند به معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری میاندوآب مراجعه کنند.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha