۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸
کد خبر: 84654461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نویدکیا: ترسو بودیم و مساوی کردیم

۲۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۸
کد خبر: 84654461
نویدکیا: ترسو بودیم و مساوی کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی سپاهان اصفهان پس از تساوی تیمش در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در این بازی نتوانستیم به آنچه می‌خواهیم برسیم چرا که با ترس بازی کردیم.

به گزارش ایرنا،‌ محرم نویدکیا پس از تساوی بدون گل تیمش برابر تیم فوتبال هوادار افزود: در نیمه نخست یک دیدار معمولی را شاهد بودیم که توپ بیشتر زمان بازی روی هوا بود. شاهد درگیری های زیادی بودیم و همین مساله کافی بود تا کیفیت چندانی را شاهد نباشیم. به نظرم در نیمه اول با ترس بازی کردیم و برای همین نتوانستیم به آنچه می خواهیم، برسیم.

وی ادامه داد: نیم‌ساعت آخر را بهتر بازی کردیم و موقعیت‌های بیشتری به وجود آوردیم اما نتوانستیم به گل برسیم، از نظر فوتبالی چیز خاصی نیست که بگویم. از تیم ما انتظار بالاست اما امروز نتوانستیم به آنچه مدنظرمان بود، دست پیدا کنیم.

سرمربی سپاهان تاکید کرد: تلاش ما این است که نقاط ضعف خود را پوشش بدهیم تا در ادامه راه به مشکل نخوریم، با این نتایج کمی از کورس قهرمانی عقب خواهیم افتاد و این مساله باعث می شود فشار مضاعفی روی بازیکنان ما باشد. ما باید بهتر کار کنیم و امتیازهای لازم را به دست بیاوریم تا بتوانیم به اهداف خود برسیم. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha