۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84654848
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار و ۵۵۵ تن قیر رایگان به شهرداریهای خراسان شمالی تحویل شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر شهری و امور شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: بتازگی پنج هزار و ۵۵۵ تن قیر رایگان برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شهری به شهرداریهای استان تحویل شده است. 

علیرضا باغچقی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان قیر در آستانه سال جدید به ارزش ۵۳۰ میلیارد ریال به شهرداری ها تحویل شد.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر قیر رایگان واگذار شده به شهرداریها گفت: با پیگیری های استاندار میزان قیرهای پرداختی به شهرداریهای استان از مساعدت های دولتی سازمان شهرداری کشور سه و نیم برابر شد.

باغچقی اظهار داشت: تحویل قیر رایگان فرصتی است تا شهرداری ها با قیرهای دریافتی در اولین فرصت که در شرایط دمایی مناسب امکان آسفالت فراهم شود شهروندان را از خدمات عمرانی مناسب و در شان بهره مند کنند. 

وی خاطرنشان کرد: با صدور احکام شهرداری ها در ۹۶ درصد شهرداری های استان، یکی از رویکردهای ما این است که شهرداری ها با کمک شورای شهر و فعالان اقتصادی برای برنامه های اقتصادی برنامه ریزی کنند.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: هر ۲۵ شهرداری استان از قیر رایگان بهره مند شدند. 

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و بیشتر شهرهای آن که در سال های اخیر از روستا به شهر ارتقا یافته اند هنوز ماهیت روستایی داشته و شهرداری ها به لحاظ اعتباری ضعیف هستند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha