۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84655271
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۹۳ نقطه خراسان جنوبی اجرا شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از اجرای چهارمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، ۹۳ نقطه آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و متهمان را دستگیر کردند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید افزود: طی ۷۲ ساعت گذشته به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با سوداگران مرگ، چهارمین طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این استان اجرایی شد.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی پلیسی، ۹۳ نقطه آلوده و جرم‌خیز را شناسایی و در چند عملیات هماهنگ و منسجم، ۸۶ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۴۵۶ کیلو و ۹۰۰ گرم انواع مواد افیونی خبر داد و گفت: ماموران در این طرح ۸۶ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی تصریح کرد: رزمندگان پلیس خراسان جنوبی با همه توان و به‌کار گرفتن حداکثر نیروهای عملیاتی و انتظامی و تجهیزات کامل با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه می‌کنند و اجازه جولان به افراد شرور و مخلان امنیت شهروندان را نخواهند داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha