۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84655320
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تکواندوکاران استان‌سمنان راهی مسابقات بین‌المللی می‌شوند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات تکواندو استان‌سمنان گفت: پنج تکواندوکار زن و مرد استان به مسابقات بین المللی جام فجر و جام ریاست فدراسون جهانی اعزام می شوند.

سعید نوروزی عجم روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این مسابقات ۱۳ لغایت ۲۳ اسفندماه به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار می شود که سه بانوی تکواندوکار و ۲ تکواندوکار مرد استان سمنان در این رقابت ها حضور دارند.

وی افزود: در ۱۵ سال گذشته مردان تکواندوکار استان سمنان در رقابت ها حضور نداشتند و پس از سال ها در پاییز ۱۴۰۰ با شرکت در مسابقات آسیایی، تکواندوکارمرد استان موفق به کسب مدال برنز شد.

نوروزی عجم ادامه داد: این دومین اعزام تیم مردان پس از ۱۵ سال است همچنین ۲ نفر از بانوان در قالب تیم ملی در این مسابقات حضور دارند.

وی اضافه کرد: یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا ۱۳ لغایت ۱۴ اسفند، سی و دومین دوره رقابت بین المللی جام فجر ۱۵ لغایت۱۸ اسفند و چهارمین دوره رقابت های جام فدراسیون جهانی تکواندو ۱۹ لغایت ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ برگزار می شود.

رئیس هیات تکواندو استان سمنان خاطرنشان کرد: ۱۴۳ تکواندوکار از ۹ کشور در رقابت جام باشگاه های آسیا، ۳۱۴ نفر از ۱۰ کشور رقابت بین المللی جام فجر و ۳۳۷ ورزشکار از ۱۲ کشور و پناهندگان در مسابقات جام فدراسیون جهانی تکواندو شرکت می کنند.

نوروزی عجم یادآورشد: ۶۵ ورزشکار از ۱۰ کشور نیز در بخش پاراتکواندو به رقابت می پردازند.

رئیس هیات تکواندو استان سمنان افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷.۲۰ امتیاز رنکینگ المپیکی اعطا می شود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha