۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84655557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گوشت گوسفند منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۵۱
کد خبر: 84655557
گوشت گوسفند منجمد در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

بیرجند - ایرنا - مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی از توزیع گوشت گوسفند منجمد در روزهای آینده خبر داد و گفت: قیمت گوشت مخلوط برای مصرف‌کننده از ۱۰۵ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

مهدی روشن روز شنبه در نشست خبری با موضوع تنظیم بازار که در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: گوشت مورد نظر از داخل استان تامین شده و با کیفیت است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین گوشت گوساله منجمد در استان وجود ندارد و میزان ذخایر بیش از هر سال است.

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان جنوبی گفت: امسال ۱۷ هزار راس دام عشایری با قیمت هر کیلوگرم ۸۲ هزار تومان از عشایر این استان خریداری شده و ۱۰ هزار تن جو در اختیار عشایر قرار گرفته است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲ هزار راس گوسفند از روستائیان به قیمت هر کیلوگرم ۶۵ هزار تومان خریداری شد و در قبال هزینه آن کنسانتره و پول نقد پرداخت شده است.

روشن بیان کرد: در زمینه تامین نهاده‌های دامی از جمله ذرت، سویا و جو تا امروز ۱۵۰ هزار تن نهاده از انبارهای استان خارج و تحویل دامداران و مرغداران شده است.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی هم گفت: خراسان جنوبی از اولین استان‌هایی است که ذخیره‌سازی میوه نوروزی را به‌طور کامل جز پرتقال والنسیا انجام داده و از ۸۰۰ تن سهمیه میوه تاکنون ۷۱۰ تن جذب و ذخیره‌سازی شده است.

وحید ضیائیان احمدی افزود: در مورد قیمت و نحوه عرضه میوه نوروزی در آخرین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم‌گیری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha