۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84655725
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

چهار بیمار کرونایی در استان سمنان فوت کردند

۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۳۸
کد خبر: 84655725
چهار بیمار کرونایی در استان سمنان فوت کردند

سمنان- ایرنا- کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد که طی 4 ساعت گذشته چهار نفر در استان سمنان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا فوت کردند.

به گزارش ایرنا،کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان اعلام کرد: از مجموع چهار فوتی به دلیل بیماری کرونا در استان سمنان طی شبانه‌ روز گذشته، ۲ فوتی مربوط به سمنان، یک فوتی مربوط به هر یک از شهرستان‌های دامغان و گرمسار بود.
براساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته تست کرونای ۲۶۹ نفر در استان سمنان مثبت شد که از این تعداد ۲۳۱ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا طی شبانه‌روز گذشته به صورت سرپایی شناسایی و ۳۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و ۵۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته کرونا در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، ۱۰ درصد افزایش یافت.
طی ۲۴ ساعت گذشته از بیست و نهم تا سی‌ام بهمن ۱۴۰۰، تعداد ۶۰۷ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان سمنان مراجعه کردند.
طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اکنون شهرستان های سمنان، شاهرود، سرخه، مهدیشهر، آرادان، گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی و میامی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۴ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، از دیروز تا امروز ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۵۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۲ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۹۲۵ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha