۱ اسفند ۱۴۰۰، ۳:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84655919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: آینده از آن مقاومت است

تهران- ایرنا- سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان روز شنبه در سخنانی گفت که آینده از آن مقاومت و معادله‌ای است که پهپاد «حسان» آن را ترسیم کرده‌ است.

به گزارش ایرنا از المنار، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی در شهر النبطیه با تاکید براینکه آنچه در آینده رخ می‌دهد، عظیم‌تر خواهد بود، افزود: اسرائیل در مقابل توانمندی‌های مقاومت شگفت‌زده خواهد شد.

او ادامه داد: اگر آمریکا می‌خواهد با اعمال فشار و محاصره اقتصادی و مالی لبنان، دشمن اسرائیلی را آسوده خیال کند و از شدت نگرانی‌اش بکاهد، هواپیماهای ما روز گذشته اسرائیل را نگران‌تر کردند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله اضافه کرد، به کسانی که زیر پرچم آمریکا هستند و انتظار رسیدن پول از کشورهای حوزه خلیج فارس را دارند می‌گویم روزی خواهد آمد که آرزوهایتان بر باد می رود و هیچ ارزشی ندارند و کسی که حزب‌الله را به چالش بکشد خرد می‌شود و در هرجایی باشد شکست می‌خورد.

صفی الدین همچنین گفت: مقاومت، حامیانش و پایگاهش قوی هستند و شکست نمی‌خورند و نمی‌لرزند و آنچه ما انجام می‌دهیم در جهت تحقق هدف در تمام زمینه‌ هاست.

وی افزود: مقاومت با وجود آنکه در معرض شدیدترین هجمه‌های استکبار جهانی در عصر نوین قرار گرفته، معادلات جدیدی را ترسیم و دروازه‌های وسیعی را در برابر خود می‌گشاید.

رئیس شورای اجرایی حزب الله در پایان گفت: مقاومت برای اینکه از جهت رویارویی و پیشرفت، الگویی باشد باید نسبت به سلاح و توسعه آن و کیفیت و تجهیز آن و آماده سازی و آموزش و تمام امور مربوط به نظامی هوشیار باشد.

حزب الله لبنان روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد از نوع "حسان" (به یاد شهید حسان اللقیس) را به مدت ۴۰ دقیقا در عمق ۷۰ کیلومتری آسمان فلسطین اشغالی به پرواز در آوردیم و پس از عملیات شناسایی مفصل به سلامت به پایگاه خود در لبنان باز گشت.

مقاومت همچنین تاکید کرد که با وجود تلاش دشمن برای سرنگونی، این پهپاد پس از انجام موفقیت‌آمیز ماموریت به سلامت بازگشت.

نفوذ این پهپاد به عمق اراضی فلسطین اشغالی یک بار دیگر ناکارآمدی سامانه دفاع هوایی صهیونیست ها موسوم به گنبد آهنین را اثبات کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha