۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 84656068
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس پلیس راه: محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۰۱
کد خبر: 84656068
رییس پلیس راه: محورهای مواصلاتی ایلام لغزنده است

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: با توجه به بارش باران از بامداد امروز سطح محورهای مواصلاتی لغزنده است لذا رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام اداره هواشناسی استان ، سامانه بارشی از شب گذشته وارد استان شده و با توجه به کاهش محسوس دما ، فعالیت این سامانه به صورت باران است.

وی تاکید کرد: نیاز است رانندگان نکات ایمنی را در هنگام استفاده از ترمز رعایت کرده و قبل از استفاده از خودرو ، سیستم های روشنایی ، برف پاک کن ، شیشه شور خودرو را بازدید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است بنابراین رانندگان باید برای پیشگیری از حوادث ناگوار ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی ایلام، از بامداد امروز یکشنبه با ورود سامانه بارشی به ایلام ابرناکی، بارش باران، رعد و برق، وزش باد شدید، بخصوص در مناطق شرقی استان پیش بینی شده است، فعالیت این سامانه بارشی روز دوشنبه در استان پایان می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha