عملیات اجرایی۳۲۰ واحد مسکونی در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس آغازشد

بندرعباس - ایرنا -مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: عملیات اجرایی ۳۲۰ واحدی مسکن اقدام ملی مسکن بندرعباس با حضور استاندار هرمزگان در شهرک پیامبر اعظم(ص) این شهرآغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهریار نوری زاد روز یکشنبه در آیین کلنگ زنی این طرح افزود: این طرحی به مساحت نزدیک به ۱۸ هزار مترمربع و در قالب چهار بلوک ۱۰ طبقه‌ای ساخته می شود که هر یک از بلوک‌ها دارای هشت طبقه، یک طبقه همکف و یک طبقه زیرزمین است.

وی ادامه داد: در طراحی واحدهای مسکونی این طرح، ۹۶واحد یک خوابه با مساحت ۶۹ تا ۷۵ مترمربع و ۲۲۵ واحد دوخوابه ۹۴ تا ۱۰۲ مترمربعی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اظهارداشت: از کل واحدها، ۳۲ واحد برای معلولان در نظر گرفته شده و همچنین فضای دوچرخه سواری، فضای بازی و سرانه ۴۱ مترمربع فضای سبز برای هر واحد مسکونی انجام شده است.

نوری زاد یاد آور شد: طرح ۳۲۰ واحدی مسکن اقدام  ملی مسکن بندرعباس با تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  و در صورت تأمین آورده از سوی متقاضیان در مدت زمان ۲ سال ساخته می شود.

هم اکنون بیش از سه‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سایت شهرک مسکونی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با پیشرفت پنج تا ۵۰ درصد در حال اجرا است.

کار ساخت بیش از چهار هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی بنیاد ساخت و خود مالک نیز در شهرستان های حاجی آباد، سیریک، جاسک، بندرخمیر، بندرلنگه و بندرکنگ که در سامانه اقدام ملی ثبت نام و آورده خود را به حساب مربوط واریز کرده‌اند در شرف آغاز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha