ملی پوشان ترامپولین مهاباد بدون تمرین در مسابقات جهانی حضور یافتند

مهاباد- ایرنا- رییس هیات ژیمناستیک مهاباد گفت: ملی پوشان ترامپولین این شهرستان به علت آماده نشدن سالن و دستگاه، بدون تمرین در مسابقات جهانی ترامپولین شرکت کردند.

صدیق عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله" که در مسابقات جهانی نتوانستند بهترین عملکرد خودرا نشان داده و در رتبه های بیست و یکم و بیست و سوم قرار گرفتند، به علت بدقولی مسوولان و آماده نشدن سالن و دستگاه تمرین راهی مسابقات شده بودند.

وی با بیان اینکه امکانات و تنها سالن تمرین ژیمناستیک به بهانه تعمیر در آستانه مسابقات جمع آوری شد، ادامه داد: متاسفانه علی رغم قول های مساعد مسوولان به علت عدم تعهد به قول های انجام شده ملی پوشان مهابادی که اعضای اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند، در شرایط نا آماده به مسابقات اعزام شدند. 

رییس هیات ژیمناستیک مهاباد اظهار داشت: ملی پوشان ترامپولین در صورتی که با آمادگی کامل می توانستند در این مسابقات حداقل جز ۶ نفر برتر مسابقات جهانی که با حضور نفر برتر این رشته برگزار شد، قرار بگیرند.

عزیزی با بیان اینکه مهاباد به عنوان قطب ترامپولین کشور از سالن و دستگاه ترامپولین مناسب محروم است، تاکید کرد: از مسوولان کشوری و استانی انتظار داریم نسبت به فراهم کردن زیر ساخت های لازم برای این رشته اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، "متین حاجی" و "آریا مام عبدالله"  به عنوان ورزشکار و "ناصر هوشیار" به عنوان مربی هر سه از مهاباد اعضای تیم ملی ترامپولین را در مسابقات جهانی باکو تشکیل دادند.

ترامپولین یکی از رشته‌های ورزش ژیمناستیک است که بر روی تشک فنری برگزار می‌شود و ورزشکاران با انجام پرش و حرکات نمایشی (پشتک و وارو) امتیاز کسب می‌کنند.

مسابقات این رشته که به صورت یک نفری و ۲ نفری انجام می‌شود برای نخستین‌بار در سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان یکی از بخش‌های ورزش ژیمناستیک به بازی‌های المپیک سیدنی استرالیا راه یافت.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha