۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84656237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس مرکز بهداشت قروه: ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند

سنندج- ایرنا- رییس مرکز بهداشت شهرستان قروه ضمن هشدار به شهروندان برای رعایت مسایل بهداشتی در ارتباط با شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر ۱۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی این شهرستان بستری هستند.

مسعود معتمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا مجموع بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان را هفت هزار و ۸۲۱ نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع ۲۲۲ هزار دز واکسن در شهرستان قروه تزریق شده است که شامل ۱۰۲ هزار دز  نوبت اول، ۸۷ هزار دز نوبت دوم و ۳۳ هزار دز هم نوبت سوم است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۴ درصد جمعیت گروه سنی ۹ تا ۱۲ سال این شهرستان هم واکسینه شده اند افزود: شمار مبتلایان به کرونا در حال افزایش است به طوری که در ماه های قبل نتیجه حدود پنج تا ۱۰ درصد تست های کرونا مثبت بود اما اکنون این رقم به ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش یافته است.

معتمدی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان قروه از نظر رنگ بندی نارنجی است افزود: اگر وضعیت قرمز شود دیگر غیرحضوری کردن مدارس و یا اعمال محدودیت در تالارها کافی نیست.  

وی تاکید کرد: اکنون‌ وقت آن‌ است که هر شهرستان برای حفظ وضعیت موجود و ممانعت از بدتر شدن شرایط، تصمیم جداگانه ای اخذ کند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان قروه با اشاره به ضرورت توجیه صاحبان تالارها توسط اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر مراسمی در این تالارها برگزار می شود باید حداکثر با ۲۰ تا۳۰ درصد ظرفیت برگزار شود.

معتمدی از مردم خواست از دورهمی های غیر ضروری پرهیز کنند و با استفاده از ماسک در بیرون از منزل و رعایت فاصله گذاری، خادمین خود را در سیستم سلامت یاری دهند.

قروه در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha