۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84656297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹
کد خبر: 84656297
تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است

شیراز - ایرنا- سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات برق برق منطقه ای فارس و بوشهر در بازدید از شهرستان‌های جنوب غرب فارس اظهار داشت: تامین انرژی لازم برای توسعه صنعتی این منطقه در اولویت قرار دارد ، تامین برق پایدار پیشران توسعه صنعتی فارس است.

محمّد حبیب‌آگهی یکشنبه به دعوت محمد مهدی فروردین ، نماینده مردم فیروز آباد ، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق میمند ، فراشبند و نوجین بر لزوم تامین برق مطمئن و پایدار دراین مناطق تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تامین برق پایدار در تابستان آینده از مهم‌ترین اهداف دولت سیزدهم است افزود:  بر همین اساس برنامه‌ریزی لازم برای کاهش خاموشی مشترکین انجام شده است ، از مشترکان درخواست می شود  برای پایداری شبکه برق به‌ویژه در پیک تابستان، مدیریت در مصرف برق را جدی بگیرند.

حبیب آگهی گفت:  عملیات اجرایی خط ۱۳۲ کیلوولت و پست ۲۰/۱۳۲ کیلوولت کورده در این مناطق  با هزینه ای بالغ بر۲۸۰ میلیارد تومان  در حال انجام است  که با پایان عملیات اجرایی طرح یاد شده مشکل افت ولتاژ در مناطق کورده و دژگاه رفع خواهد شد و این مناطق از برق مطمئن و پایداری برخوردار خواهند شد؛ که توسعه این مناطق را در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اظهار امیدواری کرد: در سایر مناطق از قبیل نوجین که مشکل افت ولتاژ وجود دارد، با عنایت به مراحل اخذ مجوز و روند برگزاری مناقصه، با حضور سرمایه گذاران و نصب مولدهای مقیاس کوچک بصورت فصلی این مشکلات نیز رفع شوند.

 حبیب آگهی،برنامه ریزی مطلوب برای عبور از پیک بار تابستان سال آینده و نصب کنتورهای هوشمند را نیز  از اولویت‌ها دانست و اضافه کرد:نصب کنتورهای هوشمند در بخش‌های مختلف خصوصا صنعت، کشاورزی، اداری و عمومی با هدف مدیریت پیک بار دارای اهمیت است. با توجه به جایگاه فارس و فیروزآباد و شهرستان های جنوب غرب استان فارس در زمینه کشاورزی، نصب کنتورهای هوشمند در این بخش از ابعاد مختلف مدیریت مصرف و پیک بار و همچنین کمک به حفظ منابع آبی، اهمیت دوچندانی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha