۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84656363
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۴۰۰ تن مرغ در آبادان ذخیره سازی شد

۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰
کد خبر: 84656363
یک هزار و ۴۰۰ تن مرغ در آبادان ذخیره سازی شد

آبادان - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:یک هزار و ۴۰۰ تن مرغ برای مصرف شب عید نوروز در سردخانه پنج مهر آبادان ذخیره سازی شده است.

حسن دشتی‌نژاد یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در راستای تامین کالاهای اساسی در آبادان ،میزان ذخیره سازی کالاها مطلوب بوده و کمبودی در این شهرستان وجود ندارد.

وی همچنین از توزیع  ۲۰۵ تن برنج، ۱۰۰ تن شکر و ۴۰ تن مرغ منجمد در سه ماه گذشته بین واحدهای عرضه کننده کالاهای اساسی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سه ماه گذشته ۳۳۵ تن کالای اساسی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان افزود: این میزان کالای اساسی بر اساس شاخص جمعیت به شهرستان آبادان اختصاص یافت و از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نرخ مصوب عرضه شد.

دشتی‌نژاد با بیان اینکه در زمینه تامین کالاهای اساسی برای کنترل قیمت ها پیش بینی لازم انجام شده است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای ذخیره‌سازی میوه شب عید همچنین کالاهای اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در آبادان انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت: کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار در راستای کنترل بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در روزهای پایانی سال با دقت بازار را رصد کرده و با هر گونه تخلف در این زمینه برخورد می کند.

وی از مردم آبادان خواست کالاهای اساسی مورد نیاز خود را با نرخ مصوب از فروشگاه‌های منتخب سطح شهر و در روستاها از طریق اتحادیه تعاون روستایی تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha