مردم خواهان ایجاد تحول برای ارایه خدمات مطلوب هستند

گرگان - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تغییر کرده و مردم بر این اساس خواهان به‌کارگیری مدیران همسو با دولت سیزدهم برای ایجاد تحول در حوزه مدیریت برای ارایه خدمات هرچه بهتر هستند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا حسینی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان ، افزود: مدیران دولت سیزدهم باید مثل آیت‌الله رئیسی باشند که با وجود خستگی از سفر به روسیه در بازگشت از این کشور به جنوب کرمان رفت و در جمع مردم حاضر شد.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید نوکر آنان باشیم و همه مدیران دولت سیزدهم باید از این تفکر پیروی و به آن عمل کنند.

حسینی بیان کرد: مساله اصلی در مدیریت، اخلاق خوب، اجرای عدالت و مبارزه با فساد و تبعیض و توجه به مردم است تا با مدیریت انقلابی مردم بیش از گذشته طعم عدالت را بچشند.

وی ادمه داد: انتخاب مدیران در بدنه دولت به سفارش ستاد انتخاباتی یا جریان خاصی نیست بلکه بر اساس یک فرایند منطقی و شاخص های انقلابی صورت می‌گیرد.

سید محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در این جلسه گفت : با توجه به این که سرمایه گذاری در ایجاد فرصت های شغلی در استان جزو اولویت قرار دارد باید زیست بوم این حوزه طراحی و تدوین شده و با کمک دستگاه های مرتبط اجرایی شود.

استفاده از مدیران همسو با دولت سیزدهم خواست مردم است
 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با تشریح برنامه های مدیریتی خود خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت شرکت های تعاونی در این استان برای رونق اشتغال توسعه از مهمترین برنامه های این اداره‌کل است.

حسینعلی خواجه مظفری افزود : گلستان بیش از ۱۰ هزار شرکت تعاونی در ۱۵ رشته با سرمایه کلان ثبت شده دارد که به کارگیری صحیح این سرمایه در مسیر اشتغال و تولید می تواند، نقش بسزایی در توسعه استان ایفا کند .

در پایان این مراسم از خدمات سعید مازندرانی مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان قدردانی و حسینعلی خواجه مظفری به عنوان مدیرکل جدید استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha