۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۵
کد خبر: 84656880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهسازی شبکه برق ۲۶۰ روستا در خراسان رضوی تکمیل شد

مشهد-ایرنا- مدیر طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بهسازی شبکه های برق ۴۰۰ روستای استان در قالب طرح بهارستان در حال انجام بوده که تاکنون بهسازی ۲۶۰ روستا تکمیل شده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، هادی مهدیزاده افزود: اجرای طرح بهارستان در روستاهای باقیمانده شامل اقداماتی از جمله رفع افت ولتاژ ، جابه جایی پایه های واقع شده در معابر عمومی و اصلاح شبکه روشنایی معابر روستایی، نصب ۱۳۰ دستگاه ترانسفورماتور و هفت دستگاه تقویت کننده (اتوترانس) می شود که در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: طرح بهارستان مربوط به اقداماتی برای رفع افت ولتاژ، حذف پایه های برق عامل سد معبر، اصلاح و توسعه شبکه برق می شود که برای روستاهای دارای برق انجام می گیرد.

مدیر طرحهای عمرانی و برق روستایی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مبنای تعریف و اجرای طرح بهارستان مربوط به مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی مبنی بر اختصاص اعتباراتی به توانیر برای توسعه و بهسازی شبکه های برق روستایی است.

وی خاطر نشان کرد: با احتساب اعتبارات توسعه روستایی مجموع روستاهای بهره مند از اعتبارات طرح توسعه و بهسازی در خراسان رضوی ۹۰۰ روستاست که این طرح با اولویت روستاهای مشکل دار و طی هماهنگی با فرمانداری ها در حال اجراست.

در خبر دیگری به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مجری توسعه دولت الکترونیک و خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با طراحی و راه اندازی فرم “الحاقیه قرارداد خرید تضمینی برق” در اتوماسیون اداری فرزین، ارایه دو خدمت انتقال مالکیت  و جابه جایی نیروگاه خورشیدی در شهرستانهای زیرپوشش این شرکت یکپارچه و الکترونیکی شد.

حسن نخعی افزود: این فرم بنا به درخواست دفتر بازار برق شرکت در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و یکپارچه سازی آن با هدف صرفه جویی در وقت و حذف مراجعه درخواست کنندگان به ستاد، شفافیت در ارایه خدمات، افزایش و بهبود سطح ارایه خدمات و آگاهی مردم، طراحی و پیاده سازی شده است.

وی اظهار داشت: پیش از این درخواستها در خصوص انتقال مالکیت  و جابه جایی نیروگاه ها به صورت متفرقه به دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ارسال می شد که با الکترونیکی نمودن آن، این درخواستها در کل استان یکپارچه، تجمیع و دسته بندی شده که قابلیت سهولت ثبت، جستجو و دسترسی الکترونیکی در سطح شرکت نیز دارد.

وی بیان کرد: این خدمات با همکاری و تلاش خاص دفتر بازار برق و گروه دولت الکترونیک شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی هم اینک آماده استفاده در سامانه اتوماسیون اداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha