اصلاحیه مصوبه «ساماندهی موسسات آموزش عالی کشور» ابلاغ شد

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاحیه مصوبه «ساماندهی موسسات آموزش عالی کشور» را که در شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور به تصویب رسیده است، برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، سعیدرضا عاملی،  اصلاحیه مصوبه «ساماندهی موسسات آموزش عالی کشور»  مصوب جلسات ۱۴۹ و ۱۵۰ در تاریخ های ۱۱ و ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور را به شرح ذیل برای اجرا، ابلاغ کرد.

براساس گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، ‌ «نظر به درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تاریخ چهارم مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر اصلاح بندهایی از ابلاغیه شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در خصوص تعیین وضعیت ساماندهی موسسات آموزش عالی در فاز اول و بنابر گزارش آن وزارتخانه در جلسه ۱۵۸ مورخ ۱۲ بهمن /۱۴۰۰ شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، موارد ذیل اصلاح و جهت اجرا ابلاغ می شود.

لغو الحاق مرکز آموزش عالی استهبان به دانشگاه فسا و الحاق آن به دانشگاه شیراز، لغو ادغام مرکز آموزش عالی آباده با دانشگاه فنی و حرفه‌ای و الحاق آن به دانشگاه شیراز و الحاق دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان به دانشگاه صنعتی اصفهان به جای دانشگاه اصفهان مورد تایید قرار گرفت.

عنوان "دانشگاه علوم انسانی حضرت معصومه (س) " به "دانشکده علوم انسانی و هنر حضرت معصومه (س) " تغییر یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha