سرپرست فرمانداری: بازنگری در طرح تفضیلی شهر تکاب ضروری است

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تکاب گفت: طرح تفضیلی این شهر برای توسعه حل مشکلات عمرانی مناسب و کامل نیست از این‌رو باید بازنگری و ایرادهای آن رفع شود.

اسماعیل حیدری آزاد روز یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهری تکاب با اشاره به اینکه در طرح تفضیلی این شهر ۴۰۰ مورد مغایرت دیده می‌شود، افزود: در این طرح تفضیلی، کاربری‌های اراضی رعایت نشده و تداخلات زیادی در محدوده ها وجود دارد که مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده و لازم است  ضعف آن رفع شود.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف باید در جهت توسعه شهر حرکت کند، اظهارداشت: طرح ساماندهی دامداری‌های حاشیه شهر برای بهبود چهره و سیمای شهر تکاب بسیار ضروری است و باید اجرا شود.

سرپرست فرمانداری تکاب با اشاره به اینکه مدیران شهرستان تفکر توسعه پذیر داشته باشند، بیان‌کرد: ادارات نه تنها محدودیت‌های موجود فراروی توسعه را رفع کنند بلکه نباید محدودیت جدیدی در این مسیر ایجاد کنند.

حیدری آزاد ادامه داد: تصمیم‌های شورای اسلامی شهر باید موجب ارائه خدمات موثر به شهروندان شود و شهرداری تکاب نیز از هم اکنون برای میزبانی عید نوروز و خدمات رسانی به شهروندان و مسافران آمادگی داشته باشد.

وی اضافه کرد: نظر دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی بر تامین منافع مردم است و ادارات تکاب هم باید در این مسیر حرکت کنند و با هم افزایی بیشتر و توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود توسعه شهرستان را رقم بزنند.

شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای ۲ نقطه شهری در تکاب و تخت سلیمان و بیش از ۹۰ روستای دارای سکنه است.

شهر تکاب با جمعیتی بالغ بر ۴۷هزار نفر ۷۳۰ هکتار مساحت دارد که چهار دانگ آن جزو اراضی تحت وقف عام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha