استانداری هرمزگان از سرمایه گذاری در ناوگان حمل و نقل عمومی حمایت می‌کند

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان اعلام کرد: از سرمایه گذاری در بخش نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و استفاده از خودروهای هیبریدی استقبال می کنیم و در این حوزه حمایت های لازم را خواهیم داشت.

مهدی دوستی یکشنبه شب در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان هرمزگان اظهار داشت: در حوزه نوسازی ناوگان ، طرح هایی از سوی سرمایه گذاران ارایه شده و ما آمادگی داریم ارایه تسهیلات بانکی ارزان قیمت و تسریع در انجام امور را برای کمک به سرمایه‌گذاران انجام دهیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در همین راستا نیز برابر قانون برای خروج خودروها از گمرک پس از استعلام های لازم از مراجع قانونی همکاری خواهیم کرد.

دوستی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری استان، بیان داشت: یکی از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم در هرمزگان ۱۲ ماهه کردن گردشگری در استان است و در حال حاضر خدمات گردشگری قیمت بالایی دارد اما مردم استان بهره کافی را از این حوزه نبرده‌اند.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: برای پویایی بیشتر حوزه گردشگری استان چند رویداد و جشنواره تابستانی برای جذب مسافر و گردشگر در فصل گرم سال تعریف خواهیم کرد که یکی از نیازهای ایجاد چنین رویدادهایی، وجود ناوگان حمل و نقل سالم و ایمن است که بتوان با استفاده از آن گردشگران را در سطح استان جابجا کرد.

وی افزود: گردشگری هرمزگان کوتاه مدت است و زمان ماندگاری مسافر در استان کوتاه است، در حالی که این استان بالغ بر هزار کیلومتر نوار ساحلی خط مستقیم دارد به همین دلیل در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد مسیر گردشگری خودرویی در نوار ساحلی و بازدید از جنگل‌های حرا و جاذبه‌های ساحلی هستیم که برای این امر نیز نیازمند یک ناوگان حمل و نقل ایمن می باشیم.

گفتنی است سرمایه گذاران نیز در این جلسه چند طرح برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس و استفاده از ناوگان خودروهای هیبریدی در فرودگاه ارائه و اعلام آمادگی کردند در این استان سرمایه گذاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha