۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84657378
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فیلم هنرمند شیروانی به جشنواره ملی فیلم تصویر سال تهران راه یافت

بجنورد-ایرنا- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: فیلم کوتاه « از درد تنیده شده» به نویسندگی و کارگردانی دانیال قاسمیان زوارم از هنرمندان این شهرستان به نوزدهمین جشنواره ملی فیلم تصویر سال تهران راه یافت.

ابراهیم عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جشنواره فیلم تصویر سال، بزرگترین گردهمایی تصویری در ایران است که در مجموع کل ۱۵۴ فیلم در بخش آزاد و مسابقه جوانان زیر ۲۵ سال از هنرمندان کشور در این جشنواره پذیرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه آذرماه امسال به جشنواره بین المللی فیلم پرواز راه یافت که علی نیازی ریاست انجمن هنرهای نمایشی شیروان و مرجان رستمیان از بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم به مدت پنج دقیقه با موضوع «جسم متفاوت باعث عشق متفاوت می شود» با هدف نشان دادن یک بیماری که از لحاظ عرف و فرهنگ شناخته شده نیست با پیش تولید، فیلمبرداری و تدوین سه ماه به طول انجامید.

دانیال قاسمیان زوارم کارگردان و نویسنده این فیلم دارای مدرک تحصیلی لیسانس زبان انگیسی از سال ۸۹ در زمینه تئاتر فعالیت کرده و فیلم از درد تنیده شده ایشان سومین فیلم است و دو فیلم قبلی ایشان با عنوان جوجیکا و فرمول آب در ایتالیا و هند اکران شد

نوزدهمین دوره‌ی جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر از ششم تا بیست و ششم اسفندماه ۱۴۰۰ همچون دوره‌های گذشته در رشته‌های عکاسی، گرافیک، کاریکاتور و فیلم با همراهی خانه هنرمندان ایران و در اختیار داشتن تمامی فضاهای نمایشگاهی و نمایش فیلم خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

آیین پایانی و اهدای جوایز جوانان زیر ۲۵ سال و نیز معرفی برندگان بخش‌های ویژه نوزدهمین جشن تصویرسال بیستم اسفندماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

نمایشگاه بزرگ تصویر سال در همه‌ بخش‌های نمایشگاهی با هماهنگی‌های صورت‌گرفته با خانه هنرمندان ایران در فروردین ماه ۱۴۰۱ برپا خواهد بود.


بدیهی‌ست امسال نیز با توجه به ادامه شرایط خاص پاندمی کرونا، برگزاری نمایشگاه تصویر سال و نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم تصویر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha