۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84657618
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحانی باید در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار مستقر باشد

ایلام - ایرنا - مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنی(ع) ایلام بر لزوم استقرار روحانی در روستاهایی که بیش از ۲۰۰ خانوار جمعیت دارند، تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اشرف علی محمدی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: هدف از دیدار با فرمانداران تقویت هر چه بیشتر ارتباطات برای پیشبرد کارهای فرهنگی و مذهبی است چون اصل ماموریت سپاه کار فرهنگی است و همکاری ها منجر به کارهای فرهنگی موثر خواهد شد.

وی افزود: تعامل و همکاری عموم دستگاه ها در اشتغالزایی جوانان و بسیجیان نقش بسزایی دارد و امیدواریم با کمک سپاه مشکلات اقتصادی و فرهنگی مردم روز به روز کاهش یابد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام بر ضرورت کارهای فرهنگی و توجه به مساجد هم تاکید کرد و یادآور شد: ایجاد خانه های عالم برای اسکان روحانی مهم است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

علی محمدی تاکید کرد: بطور معمول در روستاها و برخی از شهرها به دلیل نبود خانه عالم مشکلاتی در بحث استقرار دائم روحانی وجود دارد.

وی اضافه کرد: امیدواریم سال آینده شاهد این باشیم که روستای بالای ۲۰۰ خانوار بدون روحانی نباشد و زیرساخت آن یعنی مسجد و خانه عالم نیز فراهم شود.

مسوول دفتر نمایندگی سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام با اشاره به اینکه ملت ایران انقلاب را از مسجد شروع کردند، گفت: حفظ انقلاب نیز از مسجد است ، مساجد باید رونق پیدا کنند چون محل تربیت نیروی جوان و متعهد برای آینده مملکت است و از طرفی در مبارزه با جنگ نرم دشمن نقش محوری دارد.

وی تاکید کرد: شوراها و دهیاران در روستاها باید در امور فرهنگی و مذهبی در کنار پایگاه های مقاومت و هیات امنای مساجد باشند و با احساس مسوولیت به نقش و وظایف خود عمل کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha