باید از ظرفیت فضای مجازی برای تشویق مردم به دریافت واکسن بهره برد

مهاباد- ایرنا- سرپرست فرمانداری تکاب با بیان اینکه تشویق مردم برای دریافت دُز سوم واکسن کرونا ضروری است، گفت: از ظرفیت فضای مجازی برای تشویق مردم به دریافت دُز سوم واکسن کرونا باید به‌طور فعال استفاده کرد.

اسماعیل حیدری آزاد روز دوشنبه در جلسه ستاد شهرستانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا تکاب افزود: فضای مجازی و شبکه شاد، ظرفیت نیروهای بسیج و دهیاران بسترهای مناسبی برای تشویق و ایجاد انگیزه میان خانواده‌ها جهت دریافت واکسن کرونا هستند.

وی با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های ادارات با نظر شبکه بهداشت و درمان و  رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شود اظهارداشت: از همه ظرفیت‌های شهرستان جهت آگاهی بخشی و اقناع  عمومی برای افزایش روند واکسیناسیون استفاده شود.

سرپرست فرمانداری تکاب با بیان اینکه فضای مجازی در ایجاد بسیج همگانی واکسیناسیون بسیار موثر است ادامه داد: ایجاد جبهه واحد بسیج همگانی مقابله با کرونا و اقناع سازی مردم برای واکسیناسیون به ویژه دریافت دُز سوم واکسن بسیار ضروری است.

حیدری آزاد بیان کرد: همه مسوولان و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی تکاب به اجرای مصوبات ستاد کرونا مکلف هستند.

وی با قدردانی از اجرای طرح شهید سردار سلیمانی، ادارات عضو ستاد کرونا و خیّران سلامت اضافه کرد: فروشندگان سیار داخل شهر ساماندهی و بازدیدهای مشترک ادارات از اصناف به طور مستمر انجام شود.

تکاب یکی از ۱۹ شهرستان آذربایجان‌غربی است که با ۸۱ هزارنفر جمعیت در جنوبی ترین نقطه این استان واقع شده و اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha