تفاهم نامه همکاری فنی و حرفه‌ای خوزستان وسازمان نظام مهندسی امضا شد

اهواز- ایرنا - تفاهم نامه توسعه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز سه شنبه منعقد شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان این تفاهم نامه در راستای گسترش روزافزون سامانه های نوین مدیریتی و مهارتی و به منظور توسعه آموزش های مهارت محور و فنی و حرفه ای در حوزه صنعت ساختمان امضا شد.
این تفاهم‌نامه به امضای عبدالنبی سواعدی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان و کوروش خواجوی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و در راستای فراهم کردن زمینه های لازم برای تربیت نیروی انسانی متخصص صنعت ساختمان با برنامه ‏ریزی و اجرای دوره‌های آموزش عملی و بهره ‏برداری از ظرفیت ‏ها و توانمندی‏ ها به امضای دو طرف رسید.
همکاری متقابل طرفین در نیازسنجی، امکان سنجی، ارزیابی آموزشی، تدوین و بازنگری استانداردهای مهارتی، برگزاری دوره‏‌های آموزشی مهارتی موردنظر و صدور گواهی‌نامه‏‌های مربوط به پشتیبانی از طرح‌ها و ایده‌های نوآور با رویکرد اشتغال و فراهم کردن زمینه استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در مرکز تحقیقات جهت ارتقای سطح توانمندی مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای ازجمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
برگزاری همایش‌ها و گردهمایی‏‌های تخصصی و علمی درخصوص صنعت ساختمان و اجرای دوره‏‌های آموزشی ورود به حرفه، برنامه ریزی و اجرای دوره‌های مشارکتی براساس نیازسنجی آموزشی و توافق مشترک از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه می باشد.
از دیگر تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم‌نامه می توان به همکاری برای تشکیل کمیته برنامه ریزی و نظارت بر روند اجرای آموزش‌های مشترک، تهیه و تدوین استانداردهای جدید و مورد تقاضا جهت تایید و تصویب سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به منظور فراهم کردن زمینه آموزش آن با استفاده از ظرفیت‌های علمی اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha