سرپرست بهزیستی چهارمحال وبختیاری معرفی شد

شهرکرد -ایرنا- علی نصیری روز سه‌شنبه با حضور معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور به عنوان سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری در آیین معارفه سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: کار جهادی، خدمت بی منت به مردم و مردمی بودن از شاخصه‌های اصلی و مهم مدیران در دولت سیزدهم است.

محسن حسین میرزایی افزود: خداباوری، اکرام مردم، استفاده از ظرفیت مردمی از مهمترین سیاست‌ و راه‌های موفقیت مدیران و مسوولان در نظام اسلامی است و مدیران باید این راه و روش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی بر حضور مسوولان در بین مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید حضور مسوولان را بین خود احساس کنند و حضور مسوولان بین مردم با شعار و سخنرانی حاصل نخواهد شد.

وی اظهار داشت: مدیران در دولت سیزدهم عزم به خدمت و کار جهادی دارند و با حضور بین مردم مشکلات و نیازهای آنها را شناسایی و با استفاده از ظرفیت مردمی این مشکلات را رفع خواهند کرد.

وی به خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی به عنوان یک توفیق الهی اشاره کرد و گفت: خدمت به مردم و جامعه هدف بهزیستی و تکریم مددجویان یک موهبت است که نصیب کارکنان بهزیستی شده و مدیرکل بهزیستی و معاونان این نهاد کنار مردم و همدرد مردم باشند.

به گفته وی، برای خدمت به مردم نیاز به دریافت اضافه کاری نیست و مسوولان سازمان بهزیستی برای رفع مشکلات جامعه هدف کمر همت ببندند و با کار جهادی و شبانه روزی برای رفع مشکلات جامعه هدف تلاش کنند.

مدیرکل سابق بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین گفت: خدمت‌رسانی به جامعه هدف بهزیستی یک موهبت و فرصت است که باید از تمام توان برای خدمت‌رسانی مطلوب همراه باحفظ کرامت انسانی استفاده کرد.

نرگس عسگری افزود: تامین مسکن، اشتغال، معیشت به عنوان مهمترین مشکلات جامعه هدف بهزیستی است و با رفع این مشکلات می‌توان زمینه خودکفایی،توانمند شدن جامعه هدف و خروج از چرخه حمایت را فراهم کرد.

سرپرست جدید بهزیستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای خدمت‌رسانی مطلوبتر به جامعه هدف با روحیه جهادی و انقلابی از تمام توان در کنار سایر همکاران و همکاری تمام بخش‌ها استفاده خواهد شد.

علی نصیری بر همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی، موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی برای خدمتگذاری بهتر به جامعه هدف تاکید کرد و افزود: خدمت‌رسانی به جامعه هدف با تلاش و همت همه میسر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات نرگس عسگری تقدیر و علی نصیری به عنوان سرپرست جدید بهزیستی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

علی نصیری کارشناس حوزه پیشگیری، معاون مشارکت مردمی و سرپرست بازرسی بهزیستی استان چهارمحال وبختیاری در  کارنامه کاری خود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha