۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۴۲
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84659697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر کار: وزارت تعاون مردم محور است

۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۴۲
کد خبر: 84659697
معاون وزیر کار: وزارت تعاون مردم محور است

سنندج- ایرنا- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون و کار، مردم محور است و بنا به تاکید وزیر، هیچ مانعی برای خدمت به مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان در این وزارت خانه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمود کریمی بیرانوند شامگاه سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سه مدیرکل حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در شهر سنندج اظهار داشت: تنها مدیریت مسئله مهمی نیست بلکه خدمت به خلق است که در دولت اسلامی بالاترین عبادت محسوب می‌شود.

وی به سنگینی مسوولیت مدیران اشاره کرد و افزود: مسوولان به هر میزانی که جامعه مخاطب داشته باشند باید در آخرت پاسخگو باشند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم تحول و نوآفرینی و انجام کارهای نشدنی است که این مسئله سرلوحه اقدامات وزارت کار نیز قرار گرفته است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: کردستان یک استان ویژه برای وزارت تعاون و مدیرکل جدید، نماینده ما در این استان برای تحقق برنامه‌ها و اهداف وزارت خانه است.

کریمی بیرانوند یادآور شد: کردستان در حوزه‌های مختلف از جمله مرزی بودن، ترکیب اقوام و مذاهب و چهل سال زندگی دو مذهب تشیع و تسنن با صلح و سازش در کنار یکدیگر یک استان نمونه و الگو در کشور است.

مسیر پرورش نیروهای انقلابی کارآمد در کردستان هموار شده است

استاندار کردستان نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: میانگین سنی مدیران استان با انتصابات جدید کاهش پیدا کرده و مسیر جوانگرایی و پرورش نیروهای انقلابی کارآمد و بومی در استان هموار شده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: امروز یک مجموعه از مدیران جوان در استان مسوولیت می‌گیرند که این ارزشمند است و بحث کُرد و ترک، شیعه و سنی یا فلان جناح و گروه در این انتصابات مطرح نبوده است.

وی تاکید کرد: این مدیران جدید از فرزندان شهدا و نیروهای انقلابی استان هستند که امیدواریم در وظیفه و رسالت سنگینی که برعهده می گیرند موفق باشند.

استاندار کردستان گفت: کردستان مظهر برادری و صلح است و این سند افتخار نظام اسلامی ماست.

در این مراسم «فرزاد پیشکاری»، «فردین وکیلی» و «احمد توانا» به ترتیب به عنوان مدیرکل جدید ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش فنی و حرفه‌ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کردستان معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha