پوشش اینترنت تلفن همراه در سمنان و شاهرود با ۵۰ میلیارد ریال بهبود یافت

سمنان- ایرنا- معاون مخابرات منطقه سمنان گفت: پوشش نسل ۳ و ۴ اینترنت همراه اول در مناطق شهری و روستایی سمنان و شاهرود با ۵۰ میلیارد ریال توسعه یافت.

به گزارش ایرنا، مرتضی مثبت‌شاهجوئی روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: به همت تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه سمنان و با هدف بهبود پوشش آنتن‌دهی همراه اول و دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه، چهار سایت BTS همراه اول با فناوری‌های به‌روز مخابراتی و ارتباطی در استان نصب و راه‌اندازی شد.

وی با مطلوب دانستن وضعیت پوشش آنتن‌دهی همراه اول در مناطق شهری و روستایی و همچنین مسیرهای جاده‌ای و ریلی استان سمنان، خاطرنشان کرد: در راستای بهبود وضعیت پوشش آنتن‌دهی در روستاها و جاده‌های استان و با بررسی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان حوزه ارتباطات سیار مخابرات منطقه سمنان و پس از مکان‌یابی مناسب، نصب و راه‌اندازی چهار سایت BTS همراه اول در شهر سمنان، میدان بوعلی شاهرود، شهر رویان و روستای طرود شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام شد.

وی افزود: با نصب و راه‌اندازی این سایت‌ها، علاوه بر توسعه پوشش نسل ۳ و نسل ۴ تلفن همراه، بهبود قابل ملاحظه‌ای در پوشش آنتن‌دهی و ظرفیت مکالمه همراه اول در این مناطق و محدوده‌ اطراف حاصل شد.

معاون مخابرات منطقه سمنان اظهار امیدواری کرد با تأمین تجهیزات از سوی شرکت ارتباطات سیار، همچون همیشه شاهد تداوم توسعه پوشش شبکه همراه اول در استان سمنان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha