۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84660768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه تُن سوسیس و کالباس فاسد در ملایر کشف و ضبط شد

۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۳۲
کد خبر: 84660768
سه تُن سوسیس و کالباس فاسد در ملایر کشف و ضبط شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر از کشف و ضبط سه تُن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت:‌ در این ارتباط یک متهم به مراجع قضایی تحویل شد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: بدنبال دریافت گزارش‌هایی از توزیع مواد مخدر توسط فردی در یک دستگاه خودروی سواری، این موضوع در دستور کار ماموران این یگان  قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق این خودرو بدون سرنشین در نقطه‌ای از شهر شناسایی و در هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران در بازرسی انجام شده، ۹ کیلو و ۹۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این ارتباط پرونده تشکیل و مراتب تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ساکی همچنین خاطرنشان کرد: در راستای شناسایی افرادی که مبادرت به نگهداری اقلام غذایی تاریخ مصرف گذشته و توزیع بین مردم می‌کنند، ماموران این یگان با تلاش اطلاعاتی دقیق مطلع شدند از طریق یک شرکت پخش مواد غذایی، مقادیری قابل توجه مواد غذایی فاسد شده، نگهداری می‌شود.

وی بیان کرد: بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی و بازرسی ماموران از این انبار، مقدار سه تُن سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و ضبط شد که با تشکیل پرونده در این ارتباط یک متهم به مراجع قضایی تحویل شد. 

سرهنگ ساکی تاکید کرد: ماموران پلیس اطلاعات و نظارت بر اماکن عمومی به منظور حفاظت از حریم امنیت غذایی شهروندان ملایری با هوشیاری لازم از اماکن و صنوف مسئول در این حوزه بازرسی می‌کنند و اجازه تخطی و آسیب‌رسانی به سلامت شهروندان را نخواهند داد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha