امام جمعه سمنان: ارزش مصوبات شورای فرهنگ عمومی در عملیاتی شدن آن است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: عملیاتی و کاربردی شدن مصوبات و ابلاغیه های شورای فرهنگ عمومی و سپس نظارت آن دارای اهمیت است که در استان سمنان وضعیت خوبی دارد. 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: اگر مصوباتی در راستای ترویج قرآن یا فرهنگ عفاف و حجاب ابلاغ شود اما رئیس و مدیرکل آن مجموعه پیگیر آن نباشد، در حد شعار باقی می‌ماند و به درستی اجرا نمی شود.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و نیاز به جهاد ترکیبی برای مقابله با آن گفت: در جشنواره فجر هنرمندان بسیاری زحمت کشیدند اما یک نویسنده تمام آن را تحت شعاع قرار داد و اکنون دغدغه این را داریم که استقبال از پخش عمومی این فیلم زیاد شود. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: لازم است متن فیلم بررسی شود که اگر اشکالی در آن وجود دارد، از اکران عمومی آن جلوگیری شود. 

بازدید از نمایشگاه ظرفیتهای تولید اسباب بازی و نوشت افزار بومی و ملی در سرخه، حضور در دبیرخانه دانش بنیان توسعه کتاب استان، حضور در نشست فرهنگ عمومی استان در استانداری سمنان، و نشست با فعالان مد و لباس در سمنان، از برنامه های سفر یکروزه سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگی عمومی به این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha