شاعر همدانی در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس رتبه دوم را کسب کرد

همدان-ایرنا- مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ‌استان همدان از کسب رتبه دوم شاعر همدانی در بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌همدان، «محمد برخوردار» اظهار داشت: مراسم اختتامیه بیست و سومین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت همزمان با سراسر کشور به میزبانی استان فارس و به‌صورت وبیناری در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این مراسم از «ریحانه نوری» که مقام دوم کشوری را در این جشنواره با عنوان اثر «سردار آفتابی» با موضوع کودک و نوجوان کسب کرده بود تجلیل شد.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یکی از اهداف برگزاری کنگره را گسترش موضوع دفاع مقدس در بین جامعه ادبی کشور دانست و افزود: با معطوف کردن نگاه جوانان به سمت شعر و ادبیات دفاع مقدس از ظرفیت آنها در ترویج این فرهنگ استفاده می شود.

برخوردار اضافه کرد: ۴۰۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال شده بود که پنج اثر منتخب و به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

شاعر همدانی در کنگره سراسری شعر دفاع مقدس رتبه دوم را کسب کرد

این مراسم با حضور سردار سرتیپ دوم مهدی ظفری مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، سرهنگ علی‌اصغر شیخی مدیر طرح و برنامه، بودجه اداره کل حفظ آثار، حجت‌الاسلام سید محمدتقی حسینی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان همدان و جمعی از شاعران برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha