۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84661353
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهاباد صاحب رتبه نخست کاهش تصادفات فوتی در آذربایجان‌غربی است

مهاباد- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون مجموع تصادفات درون شهری منجر به فوت در این شهرستان ۵۰ درصد کاهش یافته که از این حیث رتبه نخست آذربایجان غربی را امسال به خود اختصاص داده است.

سرهنگ حاتم ابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همکاری شهروندان در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نظارت ماموران و همچنین اعمال محدودیت های ترافیکی از جمله عوامل کاهش تصادفات منجر به فوتی است.

وی با بیان اینکه امسال میزان اعمال قانون در داخل شهر در راستای تامین بیشتر نظم و امنیت مردم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است اضافه کرد: عمدە دلایل تصادفات درون شهری مهاباد شامل عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ناشی می‌شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد با اشاره به فعال شدن خودروبرها برای برخورد با رانندگان متخلف گفت: طی یک ماه گذشته بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو توسط خودروبرها به پارکینگ منتقل شده است.

سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: این خودروبرها با هدف کنترل ترافیک سطح شهر و برخورد با رانندگان متخلف خودروها با همکاری واحد ترافیک شهری و مجموعه شهرداری مهاباد و نیروهای انتظامی فعالیت خواهد کرد. 

وی اضافه کرد: رانندگانی که در محل های ممنوع و پارک دوبل انجام دهند و باعث ایجاد ترافیک در سطح خیابان ها و معابر شهر شوند توسط خودروبرها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای گردشگرپذیر این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha