۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۰۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84661591
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت برخورداری از بیمه محصولات کشاورزی در مهاباد تمدید شد

مهاباد- ایرنا- مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد گفت: مهلت استفاده از این بیمه برای بهره مندی کشاورزان از مزایای آن تا ۱۵ اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

انور ابراهیمی‌آذر روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشاورزان و بهره‌برداران قبل از اتمام این مهلت با مراجعه به کارگزاران این بیمه در این شهرستان نسبت به برخورداری از بیمه محصولات زراعی و باغی خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰ هزار هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان بیمه شده است، بیان کرد: فرصت بیمه محصولات باغی نیز همچنان باقی است و کشاورزان برای جلوگیری از خسارت احتمالی با توجه به غیرقابل پیش بینی بودن شرایط جوی، می‌توانند محصولات خود را بیمه کنند.

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مهاباد اظهار داشت: پارسال حدود ۲۳ میلیارد ریال غرامت برای جبران خسارت محصولات کشاورزی این شهرستان به بهره‌برداران پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، صندوق بیمه محصولات کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان تاسیس شده است و محصولات کشاورزی را مقابل هرگونه خطر از جمله سیل، تگرگ، یخبندان، سرمازدگی و خشکسالی به ۲ صورت عمومی و انفرادی بیمه می‌کند.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای بیش از ۸۰ هزار هکتار اراضی مستعد کشاورزی و باغی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha