استاندار همدان: بازگشایی اماکن ورزشی منوط به ابلاغ ستاد ملی کرونا است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای با وضعیت قرمز ممنوع است و برهمین اساس بازگشایی و فعالیت مجدد این مراکز مستلزم ابلاغ ستاد ملی است.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنج‌شنبه در دیدار مدیر و معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، افزود: امیدواریم هرچه سریع‌تر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شرایط ناشی از همه گیری ویروس کرونا در کشور بهتر شود تا شاهد بازگشایی و فعالیت دوباره اماکن ورزشی در سطح استان باشیم.

وی اظهار داشت: در جلسه ستاد کرونا که روز شنبه(هفته آینده) به صورت سراسری و به ریاست رییس جمهور برگزار می شود براساس وضعیت رنگ‌بندی شهرها، در رابطه با فعالیت اماکن ورزشی و همچنین نحوه ارائه آموزش‌ مدارس استان تصمیم گیری خواهد شد.

قاسمی فرزاد در ادامه با اشاره به وضعیت نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: برخی از نیروهای شرکتی اداره کل ورزش و جوانان استان دارای مطالبات معوق هستند که طی چند روز آینده اعتبار مورد نیاز برای پرداخت این مطالبات تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه ورزش دارد که امیدواریم با بازگشایی اماکن ورزشی و از سرگیری دوباره تمرینات ورزشکاران شاهد موفقیت و درخشش بیش از پیش ورزشکاران استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از پیگیری های مستمر استاندار برای تامین اعتبار پرداخت معوقات نیروهای شرکتی این اداره کل، گفت: امیدواریم با بهبود شرایط کرونایی، دستور بازگشایی اماکن ورزشی و باشگاه ها از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر شود.

حمید سیفی افزود: سال گذشته با وجود شرایط کرونایی و فعالیت ۳۰ درصدی سالن های ورزشی، در حوزه درخشش ورزشکاران استان همدان ۱۱ درصد رشد داشتیم.

وی تصریح کرد: استان همدان در رشته های مختلف ورزشی قهرمانان ارزنده ای دارد که تمرینات آن ها با وجود شرایط کرونایی به خوبی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این استان نتایج خوبی در رشته کاراته کسب کرده است، خاطرنشان کرد: در رشته تنیس روی میز، شیما صفایی از افتخارات استان محسوب می‌شود که به تازگی با درخشش در مسابقات کشوری، یکی از ملی پوشان این رشته را با اقتدار شکست داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha