۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84661771
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پلیس از کشف ۲ شی عتیقه در شهرستان ملایر خبر داد

۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۱۸
کد خبر: 84661771
پلیس از کشف ۲ شی عتیقه در شهرستان ملایر خبر داد

همدان- ایرنا- فرماندهی انتظامی ملایر از کشف ۲ قطعه شی عتیقه از نوع گلدان و سکه مسی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ احمد ساکی روز پنج‌شنبه اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر قاچاق و نگهداری اشیا عتیقه توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی از وجود اشیاء عتیقه در منزل فرد مورد نظر اطمینان یافته و با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام شدند.

فرماندهی انتظامی ملایر با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و تحویل به مرجع قضایی، افزود: در بازرسی از منزل متهم یک عدد گلدان مسی و یک عدد سکه مسی عتیقه کشف و ضبط شد.

سرهنگ ساکی ادامه داد: براساس اعلام کارشناسان این اشیا مربوط به عهد صفویه و جز آثار ملی و باستانی کشور است.

وی همچنین از کشف انواع کالای قاچاق از یک دستگاه کامیون در ملایر با تلاش و هوشمندی ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی ملایر گفت: در از کامیون، ۴۳۳ طاقه پارچه، ۲۷ هزار عدد فندک اتمی، ۱۳ دستگاه گوشتکوب برقی، ۲۰ دستگاه قهوه ساز و ۲ دستگاه جارو برقی، یک دستگاه آبمیوه‌گیری، ۱۳ دستگاه سرخ‌کن، ۶۰۰ تیوپ و ۲۵۰۰ عدد سوزن، چهار هزار عدد کاردک طراحی و قلیان فلزی ۴۰ دستگاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: در مجموع ارزش ریالی اقلام قاچاق کشف شده ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha