پیکان مقتدرانه به نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال صعود کرد

تهران- ایرنا- تیم والیبال پیکان با کسب ۲ پیروزی مقتدرانه مقابل شهرداری ارومیه، به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش ایرنا، در سومین روز از مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال، پیکان با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم پرستاره و مدعی شهرداری ارومیه پیروز شد. سه ست این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ به سود شاگردان پیمان اکبری رقم خورد.

پیکان و شهرداری ارومیه در مرحله مقدماتی در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته بودند و پیش‌بینی می‌شد که رویارویی این ۲ تیم نزدیک‌ترین بازی مرحله پلی‌آف باشد اما برخلاف تصور، یک‌طرفه‌ترین نتایج در همین مسابقه رقم خورد. پیکان که در بازی قبلی هم سه بر صفر پیروز شده بود، با برد امروز، مقتدرانه راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و در این مرحله به مصاف سپاهان برود.

شهرداری ارومیه که در نیم‌فصل نخست مسابقات فقط ۲ بار شکست خورده بود، با نتایج ضعیف در نیم‌فصل دوم به رتبه پنجم سقوط کرد و در مرحله پلی‌آف هم با ارائه نمایشی ضعیف از گردونه مسابقات کنار رفت. این تیم در ابتدای فصل با به خدمت گرفتن رضا تندروان که فصل گذشته فولاد سیرجان را به قهرمانی لیگ برتر رسانده بود، امید زیادی داشت که پس از سال‌ها برای نخستین بار قهرمان لیگ ایران شود اما حضور ستاره‌هایی مثل صابر کاظمی، عادل غلامی و علیرضا بهبودی هم نتوانست این تیم را این افتخار برساند.

امیر غفور دریافت‌کننده پیکان با ۹ امتیاز حمله، ۷ امتیاز دفاع، ۲ امتیاز سرویس و در مجموع کسب ۱۸ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن این بازی بود و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. در سوی دیگر میدان سعید مصطفی‌وند مدافع میانی شهرداری با کسب فقط ۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. صابر کاظمی در این بازی نمایش بسیار ضعیفی داشت و فقط چهار امتیاز کسب کرد.

پیکان در این بازی ۳۵ امتیاز حمله، ۱۳ امتیاز دفاع، ۹ امتیاز سرویس، ۱۸ امتیاز با اشتباهات حریف و در مجموع ۷۵ امتیاز کسب کرد. شهرداری ارومیه هم ۲۶ امتیاز حمله، ۴ امتیاز دفاع، ۱۳ امتیاز با اشتباهات بازیکنان سپاهان و درکل ۴۳ امتیاز گرفت.

نتایج و برنامه مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال

دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی

سه‌شنبه ۳ اسفند

پیکان تهران ۳ - شهرداری ارومیه صفر

سپاهان اصفهان ۳ - پاس گرگان صفر

چهارشنبه ۴ اسفند

شهداب یزد ۳ - مس رفسنجان ۲

هراز آمل یک - فولاد سیرجان ایرانیان ۳

دور برگشت مرحله یک‌چهارم‌نهایی

پنج‌شنبه ۵ اسفند

پاس گرگان صفر - سپاهان اصفهان ۳

ساعت ۱۸:۳۰: شهرداری ارومیه صفر - پیکان ۳

جمعه ۶ اسفند

ساعت۱۵:۳۰: فولاد سیرجان ایرانیان - هراز آمل

ساعت ۱۸:۳۰: مس رفسنجان - شهداب یزد

در صورت نیاز به بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی

یکشنبه ۸ اسفند

ساعت۱۵:۳۰: شهداب یزد - مس رفسنجان

ساعت ۱۸:۳۰: هراز آمل - فولاد سیرجان ایرانیان

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha