۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۸
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84662308
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی‌ اشنویه تشکیل شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه با اشاره به تشدید بازرسی از واحدهای نانوایی گفت: طی یک ماه اخیر ۱۹ پرونده تخلف برای واحدهای نانوایی‌ این شهرستان تشکیل شده است.

حامد رمضانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این شهرستان افزود: طی همین مدت ۱۷۳ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی‌ این شهرستان انجام شده و نظارت در این راستا همچنان با شدت تداوم دارد.

وی ادامه داد: عمده تخلف این نانوایی‌ها شامل عدم رعایت موارد بهداشتی، گرانفروشی و کم‌فروشی بوده‌ است که متخلفان به پرداخت بیش‌ از ۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته در نانوایی‌ها نیز الزامی شده‌ است و هرگونه توزیع و فروش نان بسته‌بندی به خودروهای سیار و فروشگاه‌ها در ساعات کاری تعیین شده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد صورت می گیرد.

رمضانی افزود: از ابتدای امسال تاکنون با اجرای طرح نظارتی پایش بازار، اصناف متخلف این شهرستان نیز بیش از ۸۲ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی بیان کرد: بیشتر این پرونده‌های تخلف در خصوص گرانفروشی، عرضه نکردن کالا، کم فروشی و عدم ارایه فاکتور در بازار بوده است.

رمضانی اظهار داشت: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۲۵ واحد نانوایی در اشنویه آرد سهمیه‌ای دریافت می‌کنند که از این تعداد ۸۰ واحد در مناطق شهری و ۴۵ واحد در مناطق روستایی قرار دارد؛ شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha