۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱:۰۳
کد خبرنگار: 2971
کد خبر: 84662959
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 روسیه: تحریم‌ها علیه پوتین و لاوروف نشانه ناتوانی غرب است

مسکو- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که تحریم‌های غرب در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و سرگئی لاوروف وزیر خارجه اوکراین، نشانه ناتوانی غرب است.

به گزارش بامداد شنبه ایرنا، ماریا زاخارووا شب جمعه در گفت و گو با شبکه اول تلویزیون سراسری روسیه گفت: تحریم ها علیه رئیس جمهور و وزیر خارجه روسیه، نمونه ای از نمایش ناتوانی و عجز کامل غرب است.

انگلیس روز جمعه تحریم هایی را در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور و سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه وضع کرد و سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که این کشور تحریم هایی را در مورد پوتین و لاوروف وضع می کند.

هشدار در مورد عواقب توزیع سلاح بین مردم ازسوی دولت اوکراین

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مورد توزیع سلاح بین مردم اوکراین توسط دولت این کشور هشدار داد و گفت: این اقدام عواقب بسیار سختی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: آیا اقدام بعد از آن آزادی زندانیان در اوکراین خواهد بود تا اینکه وضعیت به کشتار منجر شود؟

 ارزیابی غرب از وضعیت اوکراین جنون آمیز است

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ارزیابی کشورهای غربی در مورد وضعیت اوکراین جنون آمیز است و گویا اطلاعاتی از یک مرکز روانی منتشر می شود.

وی افزود: امروز که گزارش های درمورد اظهارات مقامهای آنگلوساکسون (غربی) را می خواندم چنین احساس می کردم که گزارشی از یک مرکز بیماران روانی را مطالعه می کنم.

زاخارووا همچنین گفت که طرف اوکراینی امروز از مذاکرات با روسیه خودداری کرده و پیشنهاد داد روز شنبه به این مساله پرداخته شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha